Cmsfx Forex Trading


VT Trader: Den Advanced Forex Trading Platform CMS Forex gir tilgang til den nyeste utgaven av den avanserte Forex trading plattformen, VT Tradertrade 2.0. Den omfattende kartleggingspakken sporter et effektivt og intuitivt grensesnitt med en rekke måter å personlig organisere arbeidsområdet på. VT Tradertrade 2.0 tilbyr også et utvidet arsenal av grunnleggende og tekniske ressurser for markedsanalyse. Ta en titt på noen av funksjonene nedenfor. Chart Based Trading VT Trader 2.0 lar deg handle direkte fra Forex-diagrammer. Du kan følge dine posisjoner visuelt, enkelt sette stopper og begrense og dra og slipp for å endre ventende ordrer, alt mens du fokuserer på din tekniske analyse og Forex trading strategier. Tilpasningsgrensesnitt Organiser og ordne Forex-diagrammer for å matche din handelsstil. Du har frihet til å benytte faner, ordne diagrammer side om side, bruk gratisflytende diagrammer og skjul vinduer automatisk. Uansett din Forex trading stil, kan VT Trader 2.0 du tilpasse grensesnittet slik som du vil. 110 Tekniske indikatorer VT Trader gjør det enkelt å bytte ut tekniske indikatorer. Fra enkle indikatorer som glidende gjennomsnitt, Bollinger Bands og Stochastics, til de mer avanserte som Ichimoku Kinko Huo, dekket i VT Trader 2.0. Du kan til og med lage og lagre dine egne tekniske indikatorer eller eksportere dem til å dele med andre forhandlere. Se hvorfor tekniske handelsfolk foretrekker VT Trader 2.0. 12 minutters orientering til VT Trader 2.0 Sjekk ut vår 12-minutters video for å lære alt du trenger å vite om VT Trader 2.0. Komme i gang med handel med Forex i dag med VT Trader. Cmsfx Review Besøksside Jeg mottar en e-post fra CMSFX (jeg antar at jeg på et tidspunkt prøvde dem demo, derfor hadde de min e-postadresse) som sier at de nettopp har åpnet en Micro Kontofunksjon, og hvis jeg søker innen utgangen av juni, får jeg 50 konto gratis uten behov for innskudd. Jeg tror dette er kult. Jeg kan bygge opp 50 til en nyttig mengde, og hvis de ender opp med å bli gode som meglere, kan du senere åpne en standardkonto. Jeg får en svar-e-post etter programmet som angir følgende. 1. Send inn en kopi av din offentliggjorte foto-ID (med mindre du har autorisert CMS Forex for å gjennomføre en kredittsjekk). Alle søkere må sende inn en kopi av et myndighets-utstedt bilde-ID, for eksempel pass eller førerkort med deres kontoapplikasjon. Hvis regjeringen din utstedte identifikasjon, bekrefter ikke hjemmeadressen du angav i søknaden, vennligst send også en forsyningsregning (gass, telefon, kabel) eller et kontoutskrift som bevis på oppholdet. Så jeg går til URLen nevnt i e-posten der jeg kan laste opp dokumentene mine. Siden mitt lands identitetsdokument ikke har boligadresse, må jeg laste opp 2 dokumenter. Men på nettstedet ser det ut til at det bare er et alternativ å laste opp 1 dokument. Så jeg går til live chat kundeservice for å finne ut hvordan jeg kan laste opp begge dokumentene. Jeg snakker med en person som heter Lee. Han forteller meg at jeg kan laste opp begge på samme sted etter at jeg har klikket på opplastingsalternativet, men når jeg er ferdig med chatten, merker jeg at han uttalt at en bruksregning eller et kontoutskrift er påkrevd for adressebevis, IKKE et sertifisert dokument (som er det jeg har). Da jeg la merke til dette, hadde jeg allerede sagt farvel og chatten ble stengt. Så for å clarify wether eller ikke Lees uttalelse mente at bare bruksregninger eller kontoutskrifter var akseptabelt, gikk jeg inn i en ny samtale med en person kalt Kevin. Kevin fortalte meg at regjeringsdokumentet mitt som er sertifisert av en editerer av ed er ikke gyldig siden det ikke må være eldre enn 30 dager. Kevin sa også at jeg må tilby en kopi av mitt kontoutskrift for å bevise at jeg har en bankkonto. (Som om du tjener penger til eller fra, utgjør det ikke bevis.) Så her er det allerede to uoverensstemmelser mellom det oppgitte ordet som er skrevet på nettstedet og i e-posten (som limt over) og ekspertassistansen fra helpdesken. Ingen steder angir det en tidsperiode for bevis på adresse på nettstedet eller i e-postadressen. Ingen steder står det at man må ha et verktøyregning og en kontoutskrift. (Det er hva Kevin sa.) Jeg sa til Kevin at jeg bor i en landlig del av Sør-Afrika, og at vår elektrisitet er gjort via et forhåndsbetalt kort system. Betydning den eneste dokumentasjonen jeg får er når jeg fyller på kortverdien min er en kvittering. Det er ingen landslinjeprofiler i mitt område, og mobilen min er også på et forhåndsbetalt kort system. Min bankkonto holdes i en gren som ligger bare 1000 kilometer unna, hvor jeg for øyeblikket blir, og jeg (ved valg siden det ikke er posttjeneste der jeg bor) har valgt å ikke motta oppgjorte bankopplysninger. Husk at dokumentavsnittet klistret over nevner en kontoutskrift som et bevis på adresse, ikke som Kevin insisterte på at jeg må tilby uttalelsen som bevis på at jeg har en bankkonto. Så jeg ba Kevin klart si at CMS aksepterer et bruksregning eller en kontoutskrift, men et regjeringsdokument sertifisert av en editer av ed som, som jeg nevnte til Kevin, betyr at hvis jeg løy om adressen min under ed, kunne jeg bli arrestert og gå i fengsel for perjury, må ikke være eldre enn 30 dager. Vær også oppmerksom på at mitt identitetsdokument ble utstedt i 2003. Hvis mitt land DID oppgir boligadresse i Identitetsdokumentet, ville ID-en være gyldig. Jeg avsluttet samtalen med Kevin, og sa at jeg er ganske fornøyd med IKKE å åpne en konto hos CMS og deres gratis 50 mikrokonto, og jeg vil bli hos mine 2 meglere, MB Trading og GoMarketsAus som ikke godtar sertifiserte dokumenter som bevis. Dessverre er jeg ikke i stand til å kutte og klistre mine to chatter med dem, siden de ikke sender et transkripsjon av teksten. Jeg vil ikke si at de er en svindel, men så vidt jeg er bekymret, bør det være et null star alternativ for vurderinger som er det jeg ville ha valgt. Er CMSFX fortsatt aktiv som en Forex Broker Lær mer i denne detaljert CMS Forex Review CMS Forex er en Forex megler som ble anskaffet av Gain Capital, selskapet bak Forex, tilbake i 2010. CMS Forex var en av de største Forex meglere på markedet, med selskapet som har sin tilstedeværelse i noen av de viktigste finansmarkedene over hele verden . Overgangen fra CMS til Gain Capital forårsaket en liten ulempe for noen eksisterende kunder, men samlet sett må Gain Capital bli bedt om å sikre en jevn og sømløs overgangsprosess til å skape en verdensklasse meglingstjeneste. CMSFX synes fortsatt å tilby sine tjenester til forhandlere gjennom proprietære handelsregnskap, men det er også noen ulemper. Selskapet lider av noen alvorlige problemer med handel og kundeservice, som vi forsøker å avdekke i denne CMSFX-vurderingen. REKOMMENDERTE FOREX MAKKERE Hvordan vurderer CMSFX sin regulatoriske 038 Lisensieringskrav CMSFX regulering er en komplisert affære, hovedsakelig fordi Gain Capital har satt opp hovedkontorets hovedkontor i De britiske jomfruøyene. CMS Forex ble opprinnelig regulert av NFA i USA. men etter oppkjøpet av Gain Capital ble alle tilsynsoppgaver og ansvar overført til morselskapet. Derfor er CMSFXs nåværende regulatoriske status ikke så klar som noen av sine nærmeste konkurrenter i markedet. CMS Forex-kunder kan faktisk være trygg på at Gain Capital er et av de toppregulerte finansselskapene i markedet som har høye etablerte handelsplattformer som Forex. CMSFX ble bøtelagt tungt av NFA og CFTC på grunn av alvorlige uregelmessigheter på meglerkapitalbehov og ytelsesproblemer med handelsplattformene. Mange kunder hadde flere problemer mens de handlet med megleren, noe som hadde ført til en sub-par kundeservice opplevelse. Den samlede negative erfaringen med kundene hadde akselerert oppkjøpet av selskapet av Gain Capital. som ikke har gitt de ønskede resultatene for eksisterende kunder. CMSFX ser ut til å forsvinne i deres nettside vedlikeholdsplan, med deres design tilsynelatende utdatert med den moderne konkurransen. Den offisielle nettsiden har også dårlig navigering og ufullstendige sider for å vise all viktig informasjon om de ulike handelsprodukter og - tjenester. CMS Forex pleide å være en profesjonell Forex-mæglingstjeneste, men meglerens nåværende online-tilstedeværelse kan ikke være opp til de nye standarder som fremmes av andre ledende Forex trading-selskaper i markedet. Minimum innskuddskrav for en CMSFX-konto En CMS Forex-handelskonto er kun tilgjengelig for et minimumsdepositum på 200, som følger med et begrenset innflytelsesalternativ på grunn av CFTC-forskriftene. Ifølge CFTC-regler for Forex trading, kan handlende bare få tilgang til en maksimal CMSFX-innflytelse på 1:50, som også suppleres med andre handelsrestriksjoner som ikke sikring, FIFO-regler for ordreutførelse og begrensede scalping-muligheter. De svære handelsvilkårene kan forhindre CMSFX fra å skaffe kunder til kunder utenfor USA, hovedsakelig fordi regulerte Forex meglere fra andre toppregioner som EU og Asia-Stillehavet gir bedre frihet for handel med leveranser og ordrehandel i markedet. CMSFX er en automatisert handelskortmegler som fungerer på markedsmakerprotokollen, hvor CMS Forex-spreads for store valutapar starter ved 2 pips. Spreads er faktisk konkurransedyktige for en markedsfører konto, men handelsmenn vil sterkt savne muligheten for en ECN-konto. ECN-kontoen er faktisk et av de mest populære valgene for moderne Forex-forhandlere, noe som burde gjøre CMSFX mindre attraktivt for detaljhandelsmarkedet. Traders kan gjøre et innskudd på sin handelskonto ved hjelp av kredittkortkort, eller de kan også bruke andre betalingsmåter som PayPal, banktråd eller sjekker. Alle betalingsmetoder leveres med en standard transaksjonsavgift, som skal betales av forhandleren. Fraværet av en CMSFX-bonus kan også komme som et sjokk for nye handelsfolk, særlig når det er tonnevis med andre regulerte meglere i markedet som tilbyr attraktive bonuspakker. En av de største ulempene ved megleren er en begrenset CMS Forex demo-konto, som kun er tilgjengelig i 30 dager. De fleste nye handelsfolk krever mer tid for å få tak i markedene, noe som krever behovet for en ubegrenset demo-konto. Vi er kjent med meglere som tilbyr en begrenset periode demo konto for sine kunder, men vi foretrekker handel med meglere som gir ubegrensede demo kontoer uten noen handelsrestriksjoner. CMS Forex Trading Platforms En av de problematiske aspektene av CMSFX CMSFX handelsplattformer ble vurdert som noen av de beste handelsgrensesnittene i markedet, men det var mange tankeproblemer og pålitelighetsproblemer som tarnished omdømmet til CMS Forex trading apps for alltid. Handelsoppgaver antas av VT Trader og MT4 trading terminal, som forbinder handelsmenn til mer enn 40 forskjellige valutapar og allierte varer. Selv om MT4 er kjent for å være en stabil og pålitelig plattform, har VT Trader ført til noen problemer som resulterte i store bøter fra NFA og CySEC. I utgangspunktet er CMSFX VT Trader et utmerket verktøy som gir tilgang til de beste kartingsindikatorene i markedet, men plattformen har hatt en tøff tid for å holde forhandlere koblet til handelsservere. Hyppige avbrudd og feil i tilkobling hadde ført til et usikkert handelsmiljø, noe som har resultert i store tap for eksisterende kunder. Siden megleren ikke var i stand til å rette opp problemene i tide, mente CFTC at selskapet hadde avviklet fra sin lovgivningsmessige adferdskodeks, noe som resulterte i disiplinære tiltak og påfølgende straffer. Vil vi anbefale CMS Forex for dine investeringer CMS Forex har vært på en nedadgående spiral de siste årene, og det ville ikke være lurt å investere pengene dine i selskapet for handelsformål. Tvert imot har morselskapet Gain Capital, andre etablerte Forex meglingstjenester som skal gi deg en utmerket Forex trading konto uten noen av de tilhørende ulempene. Hvis du ikke er en handelsmann fra USA, kan du også velge en annen megler som ikke begrenser handlingsfriheten din. Meglere fra Storbritannia, Australia og andre deler av EU bør kunne levere en høyverdig meglingstjeneste. Kort sagt, bør du vurdere alternativene dine nøye før du velger CMS Forex. Var informasjonen nyttig

Comments

Popular posts from this blog

Høy Belønning Lav Risiko Forex Trading Strategier Download Firefox

Belajar Forex Untuk Pemula Pdf

Mid Dal Penger Veksler Mv Forex Trading